It's time to switch up your style!

Sophisticated Closet

FAQ

Hieronder hebben we een aantal van de meest gestelde vragen verzameld.

Vanwege de hoge waarde van onze items vragen we je om je ID de eerste keer te uploaden. Dit is omdat we willen weten wie onze tassen huurt. Voor de veiligheid van onze klanten en die van ons.

Je kunt één item per keer huren. Als je meerdere items tegelijk wilt huren, kun je een e-mail sturen naar info@sophisticatedcloset.com of ons WhatsAppen op +31 6 44 84 85 76 en dan kunnen we de mogelijkheden bekijken.

Je kunt een item huren voor minimaal drie dagen en maximaal 28 dagen. Sommige items wijken af van de minimale en maximale periode. Als je wilt afwijken van de minimale of maximale duur, kun je een e-mail sturen naar info@sophisticatedcloset.com of ons WhatsAppen op +31 6 44 84 85 76 en kunnen we kijken naar de mogelijkheden.

Alle tassen die we verhuren zijn 100% authentiek.

Het is niet mogelijk om een item te reserveren.

Je kunt een item tot twee maanden van tevoren reserveren.

Het is de verantwoordelijkheid van de huurder als een tas verloren of gestolen is (No Return). Je bent verantwoordelijk voor 200% van de RRP vermeld op de website! (zie algemene voorwaarden artikel 4.3).

Als de huurder een item beschadigt dan is de huurder verantwoordelijk voor de RRP zoals gepresenteerd op de website en moet hij het bedrag overmaken aan Sophisticated Closet (zie algemene voorwaarden artikel 4. Nadat het geld is overgemaakt zal het item worden opgestuurd naar de huurder. Schade omvat:

  • Vlekken in het interieur (make-up, inkt, enz.)
  • Vlekken op de buitenkant (inkt, water, enz.)
  • Krassen op de tas
  • Kapotte hardware

Als je een item wilt kopen, kun je een e-mail sturen naar Info@sophisticatedcloset.com of ons WhatsAppen op +31 6 44 84 85 76. Wij controleren of de tas te koop is en bepalen een passende prijs voor de tas.

Je kunt altijd een e-mail sturen naar Info@sophisticatedcloset.com of ons WhatsAppen op +31 6 44 84 85 76 en ons je suggestie voor een artikel laten weten. Wij kijken dan of er meer vraag is naar dit artikel en kopen het eventueel in.

Je kunt zeker met een item reizen, maar in geval van diefstal, verlies of schade is de huurder volledig verantwoordelijk.

Natuurlijk huren we je ontwerper graag als het een goed item is. Stuur een email naar info@sophisticatedcloset.com of WhatsAapp ons op +31 6 44 84 85 76

Het is mogelijk om een tas op te halen en terug te brengen naar ons hoofdkantoor in Den Haag. Kies "afhalen" bij de verzendmethode. Je krijgt €10 korting als je je bestelling ophaalt en terugbrengt.

Het artikel wordt automatisch met één dag verlengd en u betaalt een extra dagtarief (zie de Site) Als u een tas na 14 dagen niet terugstuurt, bent u aansprakelijk voor 2 keer (200%) de prijs op de Site (RRP) van de tas en eventuele laattijdige kosten. Er wordt ook 8% rente in rekening gebracht op de kosten van
van een tas die in het bezit is van een klant, naast de laattijdige kosten. (De 200% toeslag is om 'kopen zonder teruggave' te voorkomen; de klant wil de tas kopen omdat deze erg zeldzaam/uniek is).

Let’s get in Touch

Wat zit erin? Exclusieve aanbiedingen, nieuwe producten en nog veel meer.

Social Media